donderdag 20 mei 2010

Behoefte aan verpakking

Zo mooi verpakt als een cadeau dat met zorg is omwikkeld in papier met kleuren van de regenboog. Versierd met een strik. Verpakking vertelt ons wat we kunnen verwachten. Beter nog. Willen verwachten. We hebben behoefte aan verpakking. Goed nieuws voor merken. Mensen hebben dromen. Via verpakking kom je ze tegemoet. Verpakking straalt een belofte uit. Je maakt een stuk van je droom waar. Het pak hagelslag op tafel, mijn tube tandpasta, de provider van mijn mobiel, de merkstikkers op mijn appels, de naam van de school, twitter, linkedin, hyves, facebook, ning, vervullen zo elke dag weer onze behoefte aan onze droom waar maken. Het mooiste moment is vlak voor het openen. Zolang de inhoud niet bekend is, houdt de verpakking de droom overeind. Doe mij maar alleen de verpakking. Ik koop zo wel een paar rollen inpakpapier. Ik heb behoefte aan verpakking. Kansen voor marketeers.

Juan Felix

Geen opmerkingen:

Een reactie posten